Oznámení ředitelky školy
Povinně zveřejňované informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
1. Název
- 10. základní škola Plzeň, nám. Míru 6, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Základní účel zřízení
- poskytování základního vzdělávání
Hlavní činnost
- poskytování základního vzdělávání podle platných právních předpisů
- zajišťování školní družiny pro žáky I. stupně
Doplňková činnost
- zajištění vzdělávacích a tělovýchovných činností pro volný čas dětí a mládeže s tím, že nebude dotčena hlavní činnost
- pořádání kulturně vzdělávacích a zábavních akcí, výstav, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
Zřizovatel
- statutární město Plzeň se sídlem Plzeň, náměstí Republiky 1
Nadřízený orgán pro oblast výkonu státní správy
- Krajský úřad Plzeňského kraje, Odbor školství, mládeže a sportu
3. Organizační struktura
- Organizační řád 10. základní školy Plzeň, nám. Míru 6, příspěvková organizace upravuje organizační strukturu, řízení školy a práva a povinnosti pracovníků školy. Statutárním orgánem organizace je ředitelka. Organizace se člení na ředitelství, výchovně vzdělávací útvar a správní útvar.
- Organizační schéma
4. Kontaktní spojení
5. Případné platby lze poukázat
- Číslo účtu: 1083008992/5500
6. IČO
- 70879320
7. Plátce daně z přidané hodnoty
- škola není plátcem daně z přidané hodnoty
8. Dokumenty
9. Žádost o informace
Místo a způsob, jak získat příslušné informace
1. Podání elektronicky
- Prostřednictvím elektronické pošty skola@zs10.plzen-edu.cz
- Prostřednictvím datové schránky (ID) fzzmvz7
2. Podání písemně
- Poštou – na adresu sídla organizace nám. Míru 2442/6, Plzeň, 30100
- Osobně – v sídle organizace nám. Míru 2442/6, Plzeň, 30100
Žádost o poskytnutí informace osobně je podána žadatelem písemně nebo příjemce musí ústní žádost zaznamenat do písemné podoby ( žadatel musí být vždy poučen o lhůtách, postupech a podmínkách vztahujících se k vyřízení jeho žádosti)
Písemné žádosti o informace přijímá ředitel školy.
Pro písemné podání je vhodné využít standardizovaný tiskopis – viz formuláře
10. Příjem podání a podnětů
Místo a způsob, kde lze podat žádost nebo stížnost, obdržet rozhodnutí o právech a povinnostech osob: Kontakty
11. Předpisy
Vydané právní předpisy: Nevydáváme právní předpisy.
Nejdůležitější používané předpisy:
- Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
- Zákon č. 561/2004 Sb., školský zákon
- Vyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání
Předpisy jsou přístupné k nahlédnutí v úředních hodinách v sídle organizace.
12. Úhrady za poskytování informací
- 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
- 12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
13. Licenční smlouvy
- Nejsou uzavřeny
14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím
- Výroční zpráva za rok 2024
- Výroční zpráva za rok 2023
- Výroční zpráva za rok 2022
- Výroční zpráva za rok 2021
- Výroční zpráva za rok 2020
- Výroční zpráva za rok 2019
Upozornění
V návaznosti na článek 37 odst. 7 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) Vám sděluji, že s účinností od 25. 5. 2018 byl pro 10. základní školu v Plzni, nám. Míru 6, příspěvkovou organizaci, IČ 70879320 jmenován pověřencem pro ochranu osobních údajů pan Ing. Jiří Baumruk, tel. 378032207, e-mail: baumruk@plzen.eu.
Ochrana osob, které oznamují porušení práva (whistleblowing)
Příloha
Vzhledem k závažnosti problému zabezpečení školy před vniknutím cizí osoby platí tato pravidla a pravidla daná Školním řádem:
- Děti přivádíte pouze k hlavnímu vchodu, do budovy nevcházíte. Škola je uzamčena, všichni čekají na děti venku.
- Chcete-li mluvit s vyučujícími nebo vedením školy, domluvíte si schůzku předem nebo se ohlásíte ve vrátnici (případně v kanceláři školy), zapíšete se do sešitu návštěv a vyčkáte příchodu vyučující, která si Vás vyzvedne ve vstupní hale.
Dopis ministra školství, mládeže a tělovýchovy
Informace pro zákonné zástupce
Má-li zákonný zástupce žáka pochybnosti o správnosti hodnocení na konci prvního nebo druhého pololetí, může do 3 pracovních dnů ode dne, kdy se o hodnocení prokazatelně dozvěděl, nejpozději však do tří pracovních dnů ode dne vydání vysvědčení, požádat ředitele školy o přezkoumání výsledků hodnocení žáka; je-li vyučujícím žáka v daném předmětu ředitel školy, krajský úřad. Pokud není dále stanoveno jinak, ředitel školy nebo krajský úřad nařídí komisionální přezkoušení žáka, které se koná nejpozději do 14 dnů od doručení žádosti nebo v termínu dohodnutém se zákonným zástupcem žáka. Česká školní inspekce poskytne součinnost na žádost ředitele nebo krajského úřadu.
Zdroj: ŠKOLSKÝ ZÁKON VE ZNĚNÍ ÚČINNÉM OD 1. 2. 2022