Kde nás najdete?

10. základní škola Plzeň,
nám. Míru 6,
příspěvková organizace
301 00 Plzeň

GPS: 49° 43‘ 55.65” N,
13° 22‘ 18.57” E (347 m n.m.)
Najdete nás zde

10. základní škola na mapě

Virtuální prohlídka školy

Škola online

Vyzkoušej si být učitelem

I v tomto školním roce připravil Dům digitálních dovedností soutěž pro žáky všech plzeňských škol: "Vyzkoušej si být učitelem". jejímž cílem je podpořit využívání interaktivních pomůcek ve výuce a zprostředkovat žákům možnost vyzkoušet si být na chvíli pedagogem.

V pátek 17. června se v Centru robotiky DDD Plzeň uskutečnilo finále. Úkolem pěti finalistů bylo v 10-15 minutách prezentovat svoje dílo tak, jako by ho využil pedagog ve škole.O vítězi soutěže rozhodla odborná porota.

  1. Ondřej Ziegler (10. ZŠ, Periodická soustava prvků)
  2. Klára Kurtanovová (7. ZŠ, Norsko), 
  3. Petr Kanaloš (10. ZŠ, Bezpečnost na internetu).
  4. Jáchym Lhoták (10. ZŠ, Isaac Newton)
  5. Karolína Kopečková (2. ZŠ, Domácí a hospodářská zvířata)

Blahopřejeme a děkujeme za úspěšnou reprezentaci školy.

Fotografie z průběhu soutěže (zdroj: DDD Plzeň)

       

      

Školní kolo

V 1. kole si žáci vyzkoušeli roli učitele, vytvořili výukový materiál. Do 2. kola postoupili Petr Kanaloš (IX. B)Ondřej Ziegler (VIII. A) a Jáchym Lhoták (IX. B).

Více informací zde

Práce žáků naší školy:

  • Jáchym Lhoták, IX. B: Isaac Newton (Výukový materiál vytvořený v programu PowerPoint, doplněný aktivitami pro žáky - soutěžní diamanty v on-line aplikaci Cram a interaktivní osmisměrkou v Bookry)
  • Petr Kanaloš, IX. B: Bezpečnost na internetu (Výukový materiál vytvořený v on-line prezentaci, doplněný vlastními komiksy, sdílenou nástěnkou Padlet, interaktivní hrou pro žáky v Quizletu a testem v Quizizz)
  • Ondřej Ziegler, VIII. A: Periodická soustava prvků (Výukový materiál vytvořený v programu Smart Notebook)

Všechny výukové materiály, hry, sdílené dokumenty, on-line nástěnky, kvízy, komiksy vytvořili autoři sami. Vyzkoušejte si, jak se jim to povedlo.

Kritéria hodnocení: 

  • grafika a originalita
  • interaktivita
  • obsah
  • uživatelskou příjemnost
  • metodiku
  • vlastní prezentace ve třídě

 

zapatiLogo_01 zapatiLogo_02 zapatiLogo_04 zapatiLogo_05 zapatiLogo_06 zapatiLogo_07 zapatiLogo_08 test_black