Vyzkoušej si být učitelem
I v tomto školním roce připravil Dům digitálních dovedností soutěž pro žáky všech plzeňských škol: "Vyzkoušej si být učitelem". jejímž cílem je podpořit využívání interaktivních pomůcek ve výuce a zprostředkovat žákům možnost vyzkoušet si být na chvíli pedagogem.
V pátek 17. června se v Centru robotiky DDD Plzeň uskutečnilo finále. Úkolem pěti finalistů bylo v 10-15 minutách prezentovat svoje dílo tak, jako by ho využil pedagog ve škole.O vítězi soutěže rozhodla odborná porota.
- Ondřej Ziegler (10. ZŠ, Periodická soustava prvků)
- Klára Kurtanovová (7. ZŠ, Norsko),
- Petr Kanaloš (10. ZŠ, Bezpečnost na internetu).
- Jáchym Lhoták (10. ZŠ, Isaac Newton)
- Karolína Kopečková (2. ZŠ, Domácí a hospodářská zvířata)
Blahopřejeme a děkujeme za úspěšnou reprezentaci školy.
Fotografie z průběhu soutěže (zdroj: DDD Plzeň)
Školní kolo
V 1. kole si žáci vyzkoušeli roli učitele, vytvořili výukový materiál. Do 2. kola postoupili Petr Kanaloš (IX. B), Ondřej Ziegler (VIII. A) a Jáchym Lhoták (IX. B).
Více informací zde
Práce žáků naší školy:
- Jáchym Lhoták, IX. B: Isaac Newton (Výukový materiál vytvořený v programu PowerPoint, doplněný aktivitami pro žáky - soutěžní diamanty v on-line aplikaci Cram a interaktivní osmisměrkou v Bookry)
- Petr Kanaloš, IX. B: Bezpečnost na internetu (Výukový materiál vytvořený v on-line prezentaci, doplněný vlastními komiksy, sdílenou nástěnkou Padlet, interaktivní hrou pro žáky v Quizletu a testem v Quizizz)
- Ondřej Ziegler, VIII. A: Periodická soustava prvků (Výukový materiál vytvořený v programu Smart Notebook)
Všechny výukové materiály, hry, sdílené dokumenty, on-line nástěnky, kvízy, komiksy vytvořili autoři sami. Vyzkoušejte si, jak se jim to povedlo.
Kritéria hodnocení:
- grafika a originalita
- interaktivita
- obsah
- uživatelskou příjemnost
- metodiku
- vlastní prezentace ve třídě